zondag 6 september 2015

Polka dots & poederroze. I love it!

Ik had me voorgenomen om geen hele babyuitzet te naaien. Maaaaaar... hoe meer de zwangerschap vorderde, hoe meer zin ik kreeg om het wel te doen.

Het viel me op, tijdens het leggen van de geboortelijst, dat er niet echt verschoonhoezen, dekentjes enzovoort naar mijn zin waren.
Ik zette uiteindelijk spulletjes op de geboortelijst, omdat het nodig was.
Maar week na week ging ik zaken verwijderen van de geboortelijst wegens zelf al gemaakt ;)

Uiteindelijk ben ik er wel blij om. Ons popje onder m'n eigen gemaakt dekentje zien liggen, of op het bijpassende verschoonkussen voelt wel fijn.

Samen met mijn naaisels die groeiden, keken we dag na dag uit naar haar komst!

En we zouden haar nooit meer willen missen! Lieve Milla!


Dekentje voor het wiegje (75 op 90cm)

Hoes verschoonkussen
Verschoonmatje
Ik maakte het verschoonmatje extra zacht om op te liggen door er nog een laag fleece tussen te stoppen.
En plasjes kunnen er niet door, aangezien er ook een laag doorzichtig tafelzeil in verwerkt zit. 
Knuffelzachte parkbekleding

Stoffen:
- Lichte canvas van Kwantum
- Minky fleece uit de winkel Stof en Kunst te Valkenswaard (op donderdag staan zij daar trouwens op de supergezellige markt!)


Links:
- babydekentje 
- verschoonmatje 
Hoes verschoonkussen



2 opmerkingen:

  1. Die minky-stof is super. Ik maakte er ook eens een dekentje mee voor de dochter. Lekker cosy. Deze kleurencombinatie vind ik ook heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen