woensdag 8 oktober 2014

Daar gaat mijn herfstige copacabana...

Ik gedachten zag ik me al in een herfstig bos wandelen met mijn copacabana rok van La maison Victor. Een 'fluffy' mouwloos vestje erop en ik werd één met de herfst...

Maar als beginnend naaister loopt het soms ook eens anders.
Mijn herfstige copacabana rok dacht er namelijk anders over.
Ik had hem volledig gevoerd waardoor er wat teveel stof bij elkaar hoopte in mijn taille.
Overigens zat ik niet helemaal juist met mijn maat. De taille en de heupen zaten op te verschillende maten. Daar ging ik dus de mist in.
Maar nu zat ik daar met mijn prachtig herfststofje...

Gelukkig heb ik er toch nog iets moois van kunnen maken.
Of hoe je een goed recept beter niet kan veranderen ;)
Ik greep opnieuw naar de patronen van het betoverend winterjurkje uit 'Het grote naaiboek'.
Aangezien het niet de eerste keer is dat ik dit jurkje maakte, ging het vrij vlot.
En hier een glimp van mijn herfstige dochter...
Toch stiekem wat jaloers op haar mooie jurkje ;)








Stof: multiculturele markt in Heusden Zolder (2de en 4de woensdag van de maand - 12 tot 17u).
Gilet: Jbc
Kniekousen: Veritas

 

3 opmerkingen: