maandag 20 oktober 2014

De kroon van jouw bestaan

Wat een heerlijk project!
Dit moest bijzonder zijn!
Het gaat over een geboortegeschenk voor de kersverse tweeling van een hele bijzonder mama.
Echt ongelooflijk wat die bijzondere mama en ik al aan elkaar gehad hebben.

Ik ga je onze verhalen besparen! Laten we zeggen dat het leven ons beiden gedurende enkele jaren serieus op de proef heeft gesteld. We waren er voor elkaar tijdens die moeilijke tijd. We stonden elke dag klaar om naar elkaars verdriet te luisteren. We gaven elkaar raad als het even allemaal zwart zag voor de ogen. En bovenal; we bleven in elkaar geloven.

Gelukkig werd het leven geleidelijk aan milder voor ons.
En de bijzondere vriendin werd beloond met de allerschattigste tweeling

Dit is het uiterste moment
De kroon van jouw bestaan
Het feit dat jij nu moeder bent
Maakt niemand ongedaan.

Welkom Viktor & Rosalie!
(dat klinkt toch zo mooi samen!)

De gelukkige mama maakte het me zo eenvoudig! Op het prachtige geboortekaartje kon ik 2 stofjes van Soft Cactus herkennen.

Om te beginnen maakte ik de jasjes uit Zo geknipt! Wat een leuk recept! Een hele duidelijke handleiding en uitstekend geïllustreerd. Ik durf zelf zo brutaal te zijn om te zeggen dat het jasje van Viktor perfect is! Echt een foutloos parcours afgelegd. Maar het jasje van Rosalie is daarom niet minder goed. Ik ben echt blij met de resultaten.




Maar dan hé... ik wou zoveel maken, maar het moest 'af' zijn. Het moest iets zijn om 'U' tegen te zeggen.
Ik zocht me suf in de vele boeken die ik heb liggen. In een tiental Burda's. In de naaigroep 'Naaien voor vriendinnen', Pinterest,...
En wat kan ik besluiten; patronen voor baby's zijn zeldzaam! Een gat in de markt voor diegene die kunnen patroontekenen hoor.
Of mis ik iets? Je mag me altijd laten weten waar ik nog mini-patroontjes kan vinden voor een volgend babycadeautje.

Hoe ik afgedwaald ben, weet ik niet. Maar na een nachtje rust, had ik de volgende ochtend een fantastische ingeving. Ik stapte af van het idee om kleedjes of andere babyspulletjes te geven en had plots een gepersonaliseerde lamp voor ogen.
En wat liep dit vlot! Ik ging op het internet op zoek naar een tutorial en kwam hier terecht.
Ik ben een dag zoet geweest met het winkelen, creëren van de lamp en de afwerking van het geheel.

En weet je... het maakte me dolgelukkig! Ik ben zo fier op mijn babycadeautjes.
Dit is met zoveel liefde gemaakt voor Rosalie, Viktor en hun lieve ouders.










De Soft Cactus stofjes haalde ik bij Pindanutjes in Herentals. Een leuk winkeltje dat 10/10 haalt voor klantvriendelijkheid! Zeker vatbaar voor herhaling!

Stof Rosalie: Soft Cactus Granny Tiles * Pindanutjes
Stof Viktor: Soft Cactus Whoopsy Daisy * Pindanutjes

5 opmerkingen:

  1. Echt prachtig!!! Wat zou ik gelukkig geweest zijn met zo'n cadeautjes!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel!!!
    Ik ga er nog wat moeten maken, want de kindjes willen nu ook een gepersonaliseerd lampje ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw heel mooi hoor.Zowel de jasjes als de lampjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh Wendy! Super mooi!
    Wat ben je een prachtvriendin voor je collegatje :)

    groetjes Anke

    BeantwoordenVerwijderen