woensdag 18 juni 2014

Een bedankje voor moeke

Ik heb het niet alleen getroffen met mijn superventje. Hij heeft dan ook nog eens een fantastische moeke!
Moeke is een zacht persoon. Lief , eerlijk en correct.
Ze wil met niemand ruzie, maar kan tegelijk ook heel probleemoplossend denken waardoor iedereen uiteindelijk gelukkig is.
Ik bewonder haar. Mijn moeke!

Toen ik enkele weken geleden geopereerd moest worden, stond zij steeds klaar voor mij en m'n gezinnetje.
Zomaar, zonder te vragen.

Hannah naar school brengen, mijn steunkousjes aandoen en helpen in het huishouden.

Dat vroeg bij herstel naar een zelfgemaakt cadeautje!
Ik maakte voor haar de omkeerbare tas uit het boek 'Zo geknipt' van Sanne en Riet.
Deze kan ze dan dagelijks meenemen naar haar werk.
Ik gebruikte de inkleurbare stof 'Tidny' van Ikea zodat Hannah en Joran de tas konden inkleuren. Zo had ze ons steeds dichtbij. 
De bloemenbroche komt ook uit het boek 'Zo geknipt'.

Moeke was er heel blij mee en de schoonzus wenste haar ook al een exemplaartje. Misschien komt dat er wel eens van ...




Geen opmerkingen:

Een reactie posten