zaterdag 30 augustus 2014

Summer night light jurkje

Ik had het magische stofje van Michael Miller al enkele keren 
 bij de naaivriendinnen op Facebook zien passeren.
En ja hoor. Ook ik viel ervoor!

Alleen een juist patroon zoeken, vond ik wat moeilijker.
Bij een magisch stofje hoort een romantisch patroontje.

Ik heb uiteindelijk mijn zinnen gezet op het bovenstuk van de basisjurk uit het boek 
'Stof voor durf het zelvers' van Lies Botterman en Griet de Smedt.
Ik maakte er een fronsrokje aan en knutselde zelf een lief kapmouwtje in elkaar.

Wat ik miste in het boek wat een matentabel. Deze kon ik er niet in terugvinden.
En wat bleek... de jurk is te smal voor Hannah.
Ik ga wat 'foefelen' aan de naadwaarde zodat ze hem toch nog kan dragen.
Want ze vind hem er superleuk uitzien!



Stof: Summer night light -  Cas en Nina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten