zaterdag 20 september 2014

Volgknop onder iedere blog: check!

Ik weet niet hoe de blogsters onder jullie de 'geboorte van je eigen blog' ervaren hebben, maar ik vind het opstarten best een tijdrovende activiteit...

De teksten gaan vanzelf omdat ik schrijft over dingen die me enorm boeien.
De foto's staan allemaal netjes op mijn pc, dus die staan te popelen om gezien te worden.
De lay-out is pure fun!
Maar dat technische kantje... man man.
De indeling, het claimen van je blog, je kenbaar maken, een volgknop plaatsen, ...
Eigenlijk heb ik er veel te veel uurtjes aan besteed dan dat ik zou willen, maar hij moest precies zijn zoals ik wou!

Het meeste tijd stak ik waarschijnlijk in één knopje; een volgknopje onder iedere post.
Je vindt op het web verschillende tutorials over wat en hoe, maar die werkten niet bij me. Dus ook niet bij jullie veronderstel ik...
Maar ................................ ik heb het gevonden!
En ik toon jullie graag waar en hoe!

Hier kan je een filmpje bekijken met de nodige uitleg.

Hopelijk lukt het jullie ook en maak ik je er blij mee!

Veel plezier met bloggen en vergeet zeker niet om op dat volgknopje hieronder te duwen. Ik heb er zo hard voor gewerkt :)

4 opmerkingen:

  1. ik ga je nu al volgen en morgen bekijk ik op mijn gemak dat filmke zodat ik dit ook op mijn blogje kan gebruiken.Bedankt voor de tip

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zal straks eens naar dat filmpje kijken, want ik krijg die knopjes (google, pinterest,...) maar niet erop!
    Ene, ik drukte al op jouw volgknopje!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Super!
      Hopelijk lukt het je!
      Kijk zeker eens naar mijn blogbericht over het Pinterest knoopje
      http://wendypanier.blogspot.be/2014/09/ik-heb-nog-een-kleine-zoektocht.html

      Verwijderen