zondag 19 oktober 2014

(S)toffe k(n)oopjes

Ik sta versteld van mezelf!
Een extra dag vrijaf en er ontstond een project met een verbluffend resultaat.
De aanzet was een zoektocht op het internet naar het verwerken van stofrestjes.
Ik vond heel wat leuke ideeën: kleine ritstasjes, een lichtjesslinger, sleutelhangers, juwelen...
Dat laatste interesseerde me wel. Wie vindt het niet leuk om bijpassende accessoires te dragen?!

De uren vlogen voorbij. Ik creëerde het éne na het andere juweeltje.




In mijn enthousiasme kon ik het niet laten om ook een juwelenkasje te maken.
Ik kocht hiervoor een klein kastje met 4 lades. Ik vond het eerst een lelijk onding, maar met een likje verf werd het een prima opbergdoosje. De lades werden met leuk papier bekleed. Nog even personaliseren en het lelijk ding was plots zo mooi dat ik het niet kan laten om het met regelmaat even te bewonderen ;)




Ik denk dat ik me eens ga informeren over wat en hoe als je iets zou verkopen vanuit je hobby. Want dit is te leuk om te doen.
Of iemand van jullie die me hier meer informatie over kan geven?

Lieve groetjes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten