woensdag 15 april 2015

Mijn eerste Louisa dress

Mijn eerste Louisa dress van compagnie m; you love him or you hate him.
Dat is toch wat ik mocht ervaren wanneer ik de stofjes toonde aan mijn omgeving.
Maar dochterlief en ikzelf zijn helemaal weg van het zomers geprinte stofje.
Oordeel zelf maar even...
Uiteindelijk is het allerbelangrijkste dat dochterlief het graag ziet en draagt.
En bij haar scoor ik 10/10! :)

Dit wil ik nog even meegeven; Ik ben gewoon, wanneer ik een A-lijntje maak, om het patroon uit het Femma naaiboek te nemen. Maar dit patroon is naast de veelzijdigheid ook een topper wanneer het over afwerking gaat! De rits is zo netjes weggewerkt. Er gaan er zo zeker nog volgen!






Patroon: Louisa dress van compagnie m
Stofjes: Markt Valkenswaard

2 opmerkingen:

  1. Ik vind het heel origineel! En helemaal mee eens: als de dochter tevreden is, dan is je missie meer dan geslaagd! M

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Da's een hele eer om dat van jou te mogen horen :)
    En idd; de missie is geslaagd :)

    BeantwoordenVerwijderen